Uppdatering ?

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna men jag har varken haft tid eller ork : )

Jobb idag igen precis som vanligt, ingen utskällning idag iaf ; ) ibland kan även jag!
Ska upp tidigt imorgon för att jobba 8-14 efter det blir det nog träning med Idberg och sen får man se : ) kanske drar och lira fotboll på konstgräset ifall nån ska med!

Holmen var enormt bra i lördags och kan troligtvis spelat till sig en a-lagsplats, även Maestro gjorde en bra insats och Seb som vanligt : )

Vann även på mitt tips, bara 50 spänn men alltid något! Tackar Israel för deras sista mål mot Luxemburg som avgjorde det hela!

Ska sova nu och försöka bli bättre på att uppdatera : )

// Simon Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0