Scrubs

Tjena!

Tänkte precis berätta om min dag idag då det slog mig, mina dagar ser nästan exakta likadana ut, iaf när jag jobbar!
Precis som vanligt vaknade jag ganska sent och uträttade inte speciellt mycket förren man skulle iväg och jobba. Efter jobbet som var ganska händelselöst, så blev det hemfärd för att precis som igår se Idol och championsleague fotboll.

Men imorgon ska jag bryta mönstret då jag ska se på skolsm borta i Ronneby, ska bli spännande!

Jag har faktiskt inte speciellt mycket mer att skriva nu, ska snart sova så att man orkar upp imorgon : )

Scrubs är bara så grymt bra!

Vi hörs!


// Simon Nilsson


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack ^^

2008-10-02 @ 09:45:56
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0