Yazmina Simic

Tjena !

Har jobbat idag igen, första 8 timmar passet på ett tag, grymt segt faktiskt! Tiden går visserligen ganska snabbt men det är enormt krävande att behöva vara så fokuserad hela tiden, man blir inte så populär om man skriver upp kunden på fotbollsbomben istället för ishockeybomben som han skulle ha ; ) speciellt inte om hockeybomben vinner miljonbelopp sen! haha
Får bara hoppas att det inte inträffar, för då är man helt enkelt körd!

I helgen är man dock ledig, vilket alltid är trevlig : ) Imorgon missar man tyvärr träning pga av att man ska iväg men försäsong har ändå inte riktigt börjat ännu så det gör inte så mycket! Imorgon är det kulturnatten också, jag ska nog till Johannes, får se vad som händer efter det : )

Söndagen är oplanerad och jag antar att den blir en slappdag som de flesta söndagarna faktiskt blir, inte ofta man gör något vettigt av dem faktiskt! Blir mest att ligga och titta på tv eller sitta vid datorn, känner ni igen er ? haha

Imorgon hade jag tänkt att sätta några matcher på lången, men har bara två riktigt säkra så tips mottages gärna ; )om ni kan tänka er att dela era värdefulla tips dvs!

f.ö så tror jag att Yazmina Simic vinner idol!

Jaja börja bli dags att sova nu iaf : )


Ha det bra så hörs vi imorgon om tipsen ; ) haha

// Simon Nilsson

Kommentarer
Postat av: Musse

Lazio vinner imon, sen tror jag brommapojkarna vinner stort imon!

2008-10-04 @ 02:31:16
Postat av: ak

du, imron händer de visst saker. ja menar, jag fyller ju liksom år! =)

2008-10-04 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0