Intressantare blogg ?

Hejsan!

Sitter här och funderar på hur man kan få lite flera läsare till sin blogg, jag snittar i nuläget på ungefär 5 unika besökare per dag. Skulle gärna få den siffran att stiga några snäpp, men vet inte riktigt vad som krävs för att man ska få en mer intressant och läst blogg. Så jag tänkte höra med er 5 ihärdiga läsare om lite feedback. Vad hade kunnat göra denna blogg ännu mer intressant ?

Fler inlägg ?
Längre inlägg ?
Bättre språk ?
Handlingen, ämnen som man ska skriva om ?

Det gör inget om ni vill vara anonyma när ni svarar men det hade varit roligt att se vad man kan göra för att träffa en bredare målgrupp : )

Ha det bra så länge!

// Simon Nilsson


Kommentarer
Postat av: Musse

Skriv en massa skvaller om mig =) fast du behöver inte nämna jag är miljonär okej =) haha ;)

2008-09-30 @ 10:00:45
Postat av: bella

haha, det är inte vara dag man har en skelögd mops hack i häl liksom ;) diggar din blogg, ta gärna upp lite mer ämnen till diskussion och uppdatera lite oftare. Kanske kan du skriva mer om dig själv? Ha det gött!

2008-09-30 @ 10:57:41
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: sanna

jag tror kalmar är starka ja, men vi får se. jag har inbte tappat gnistan utan dem.

2008-09-30 @ 11:04:05
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: SANNA

Att du lämnar kommentarer hos de lite större bloggarna.. Blondinbella, Stina-Lee, Kenza, Tumadre osv, gör nog att folk hittar till dig.

Dessutom ska nog kommentaren vara lite utöver det vanliga..

Hamnade hos dig :) via att du kommenterat hos Bella och jag blev intresserad då du va kille helt enkelt.

2008-09-30 @ 12:47:29
Postat av: alec

det kommer jag lovar, i början går det trögt.. Men nu får du ju en till besökre :) mig :) skriv om det som intresserar dig, du ska bara skriva det du vill inte vad alla andra vill okej???

2008-09-30 @ 13:03:50
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0