Klara för div 4!

Slog nytt rekord i antal besökare igår, hela 10 st ; ) haha men det går framåt iaf !

Igår blev vi klara för div 4! Grymt skönt, ska bli riktigt kul!
Kommer att bli en hel del goa derbyn som mot Högadal, IFK Karlshamn, Asarum osv.
Klara för div 4!

Fick dock stryk mot Hällaryd idag, surt som fan var det : / 2-1 blev det.

United fick också stryk mot Liverpool, det var väl välförtjänt men ändå!

Imorgon ska jag jobba igen fast bara mellan 15-19 typ, så det är ganska lugnt : ) Sen efter det får man se vad som händer ; )

Rihanna - Disturbia
Lil Rain - I adore you

Helt klart värt att ladda ner låtarna ovan!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på fotboll : )

Ha det bra!

// Simon Nilsson - surt

Kommentarer
Postat av: Frida

själv får jag väl hålla på mitt hemlag:P

Kallinge! Hehe

2008-09-16 @ 15:18:29
URL: http://fridacorrinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0