Championsleague

Hej på er!

Dagen började med en hyfsat sen uppstigning och sedan slöade man bara sig igenom förmiddagen innan det var dags att bege sig till jobbet. Det har faktiskt blivit mycket roligare att jobba nu när man lärt sig alla maskinerna, (för alla som inte vet så jobbar jag i en matbutik/spelbutik). Man lär sig hur pass olika folk är och hur de reagerar olika i situationerna som inträffar. T.ex. så finns det dem som blir arga när man fråga efter leg, andra blir glada och några bryr sig inte alls. Oftast är de flesta som handlar schyssta men det finns undantag, jag råkade ut för det på min andra eller tredje dag tror jag.

Det var en äldre dam som skulle kolla och förlänga sitt lotto, hon hade någon vinst och summan som hon skulle betala landade på 5kr

* Och så ska jag ha tidning och bilaga för 30 kr också
- 35 kr blir det då
Damen räcker fram en hundralapp
- 65 kr tillbaka då
* Nej, 80 kr ska jag ha
- Nej, 5 för spelet plus 30 för tidning och bilaga blir 35 alltså 65 kr tillbaka
* Spel ? jag ska inte ha något jävla spel
- ditt lotto ?
* Lyssna nu jag ska ha tidning och bilaga för 15 och mitt lotto för 5, det blir 20, jag ska alltså ha 80 tillbaka
- Men du sa ju att du skulle ha tidning och bilaga för 30 kr ?
* Men det kunde väl ändå du hållt reda på bättre?

Man blir alltid så glad när man får prata med sånt folk ; ) haha

Just nu tittar jag på Idol, inte för att jag tycker det är bra, men det är det som alla andra i familjen tittar på. Det bästa med Idol är helt klart programmen i början när alla inte kan sjunga!

Snart ska jag se något helt i min smak. Championsleague fotboll med Manchester, förhoppningsvis med världens bästa spelare
C.Ronaldo

Jag fattar inte hur Lagerbäck kan ta ut Andreas Johansson istället för Linderoth, hade hoppats på Rasmus Lindgren men kanske om en sådär åtta år när Rasmus är 32 så kanske, kanske Lagerbäck vågar ta ut honom!

Jag vill passa på att tacka för feedbacken jag fick igår : ) mycket positivt!

Vi hörs!

// Simon Nilsson - soffpotatis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0