Utkast: Ledig från ...

Ledig från jobbet både idag och imorgon =)

Träning idag igen, match på söndag! Ramdala är det som står för motståndet.

Erik ska klippa sig, vilket måste nämnas! Snaggat eller flintis har han lovat, vi får väl se hur det blir med det ; )

Sverige spelar mot Albanien på Lördag, 3-5-2 hoppas jag det blir! Någon som håller med ?

City fortsätter att sprida rykten om vilka spelare de ska köpa, nyligen så är det C.Ronaldo och G.Buffon som står på önskelistan!
Robinhos första intervju i Manchester City måste bara nämnas också :
Reporten frågar något i stil med när/varför han skrev på för Manchester City!
Robinho: Sista dagen fick jag ett toppbud från Chelsea som jag accepterade
Reporten: Du menar väl Manchester ?
Robinho: JA!
Vilket var det nu ?

Bra start!!

Halkkörning i Olofström imorgon! Har hört att det är ganska kul att köra där : )

Inte mycket mer som hänt idag, ganska seg dag!

Men nu ska jag iaf sova snart, vi hörs!

// Simon Nilsson - ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0