Värvningscirkusen!

Tränade för en stund sedan, första gången med a-laget - gick väl dock sådär :/

Robinho till City för 400 miljoner?! fattar inte hur Robinho tänkter, måste vara mycket pengar som lockar för en storklubb är ju City knappast! 

Thaksin Shinawatra sålde äntligen Man City till kungafamiljen i Förenade Arabemiraten som påstås ha så mycket pengar att de får Roman Abramovitj att framstå som fattig ; ) haha sjuka med pengar det finns inom fotbollen asså.
Tror nog att det kommer gå bättre för City detta året, jag menar nu slipper de ju Shinawatra ;) är övertygad om ifall han inte varit i City förra säsongen hade City varit betydligt högre upp!

Och United köpte tillslut Berbatov för 370 miljoner. Jag hade hellre sett Santa Cruz eller att de lagt till 30 miljoner och fått en klasspelare som Robinho! Förstår mig inte alltid på varför Ferguson lägger mycket kraft på spelare som Owen 
Hargreaves eller Berbatov. Men man ska väl inte ifrågasätta honom eftersom han utan tvekan är världens bästa tränare!

En annan spännande värving är Roman Pavlyuchenko till Tottenham som enligt mig är betydligt bättre än Arshavin.
Tror skarpt på att denna spelaren kommer att lyckas iår! Ska bli spännande att se honom spela.





Jobb imorgon igen 14.15-20.00

Får se vad som händer ikväll, orkar inte skriva mer nu iaf : ) ha det bra!

// Simon Nilsson - trött helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0